tiistai 15. tammikuuta 2013

Sinetit.

Eli mulla on ollu sinetti pidennykset jo jonkin aikaa hiuksissa. Ihan saman väriset ku omatki ja kerran värjätty.  Mun veljen vaimo laitto ne mulle ilman mitään maksua viimevuojen toukokuussa. Tykkäsin tietenki todella paljon, koska mulla oli just sitä ennen ollu pikkusen omasta väristä poikkeavat clip on hiustenpidennykset.Ne ei tietenkään ollut aidot, meni heti tosi hamppuseksi ;( Nämä sinetit oli siis aitoa hiusta ja niitä oli kahta eri väriä mulla päässä.. Vähän vaalempaa ja sitten tummempaa.. Todella hyvin sulautui omiin hiuksiin, mitä nyt vähän ne sinetin liimakohdat näky omien alta, muttei menoa hidastanu.. Tottakai niitä aina välissä tippu päästä ja nyt niitä oli enää niin vähän niin päätin ottaa loputkin itse pois kynsien ja pinseteiden avulla. 



Nyt päätin sitte alkaa värjäämään tätä omaa hiusta. Ensin oli suunnitelmana ostaa blondit ja aidot clip on hiustenpidennykset, mutta raha tuli ongelmaksi joten värjään sittenkin omat. Eli laitan blondi ruskeat jälleen.. Nyt vaan hiukset on pidemmät ja ruskean laitan tosi tummaksi ja blondin yritän saada niin vaaleaksi ko vain voin.. Voi tietenki mennä aikaa siinä vaalentamisessa tämän värisitä, mutta näin minun kullan mieliksi kerta se niin halusi mulle takasi alta blondit ja etuhiukset myös mitä mulla oli joskus vuosi sitten :) Omat hiuset siis nyt nuita pidennyksiä ovat myös todella pitkät.. Värjäys suunnitelmat siis seuraavaksi :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti