tiistai 1. tammikuuta 2013

Viimeiset puoli vuotta..

Tässä on nyt ollu mullaki kyllä kaiken laista niin ei oikein ole kerenny kirjotteleen yhtään mitää. Monesti olen kyllä meinannu, mutta laiskuus on iskeny. Tässä puolessa vuessa on kerenny sattua ja tapahtua kaiken näköstä. Tuli viidennelle tätiki jo.. Kyllä se aika vain menee. Aleksin kans tuli kaksi vuotta täyteen 7.10.12 <3 p="p">

Ehkä se kirjottamisen jääminen on johtunu myös siitä, ettei ole jaksanu ottaa oikein kuvia pahemmin, ku ei ole ollu ikiomaa kameraa. 
Kaikki varmaan jotka on aiemmin lukenu niin on tullut huomaamaan, että ostin itelleni rippirahoilla puhelimen. No sen matka jäi lyhyeen. Pari näyttöäkin kerettiin vaihtaan ja silti meni rikki ja kyllästyin sitten korjaamiseen. Päätin siis ostaa Samsung GALAXY xcoverin kerta sitä niin kehuttiin iskun kestäväksi. No ei menny kahta vikkoa niin siitäkin näyttö palasina. Onnea minä!


Parit tetti viikotki on kerenny olla. Nyt viimesellä kerralla olin Letti linnassa täällä Pellossa. Aleksi oli sahalla, muttei menny kahta päivää, että poika lähti kohti Oulun yliopistollista sairaalaa ;( sitten kävikin näin..


Ei siinä onneksi sitten pahemmin.. Joulun aika on menny todella kivasti ainaki mulla. Meillä oli jouluna siskon perhe vierailemassa lapsukaisten kanssa. Joten tottakai sitä vilinää ja vilskettä löyty. Itse olen suurimman osan ajasta ollu tuon minun muruseni luona. Käytiin yks päivä Oulussa asti otattaan tikitki siltä pois ja vähän ostoksilla :)

Meidän joulu näytti siis tältä.







Uusi vuosi oli sitten vähän tylsemmän lainen ko ennen. Päivällä menin Aleksille ja illala lähettiin käymään kattomassa kylän menoa, muttei juuri oli mitään erikoista. Ennen yhtätoista kömmin jo kotiin ja katteleen jos vaikka raketteja näkyis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti